Chat with us, powered by LiveChat
PRAWNA
Klienci biznesowi
telephone
Pomoc w ustawieniu
+48 22 1530637
 
Trustmask
Nie znaleziono wyników filtrowania!
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - decydujące więcej dla biznesu MS Office 2016 Professional Plus to najbardziej wszechstronna edycja programu Microsoft Office-Versja 2016, zawiera wszystkie programy, które są potrzebne w firmie, nie...
525,90 zł *
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Standard Microsoft Office 2016 - dla nowoczesnej organizacji biura i biznesu Standard Office 2016 jest przeznaczony do realizacji wszystkich typowych zadań współczesnego życia biznesowego - i wiele innych: wiele praktycznych, intuicyjnie...
467,90 zł *

Nowe funkcje w programach Office 2016

Office 2016 uzupełnia poprzednią wersję o szereg indywidualnych funkcji, z których część jest dostępna w różnych programach i stanowi użyteczne wsparcie dla użytkownika w jego pracy.

Office 2016 - "You wish" (Tell Me) - dla programów Word, Excel, PowerPoint i Outlook oraz Access

Na pasku menu Office 2016 znajduje się asystent użytkownika o nazwie "Powiedz mi" (niem. "Sie wünschen"), rozpoznawalny przez ikonę w kształcie żarówki. Aby z niego skorzystać, użytkownicy po prostu wpisują krótko w polu wprowadzania obok tego, co chcą wyszukać lub zrobić, a kreator wyświetla odpowiedni proces lub oferuje dalsze wsparcie.

Kupić Office 2016 - Insights - dla programów Word, Excel, PowerPoint i Outlook

Aby sprawdzić terminy lub fakty zawarte w dokumencie Office lub uzyskać wyjaśnienia, wystarczy je zaznaczyć, a następnie kliknąć na nie, aby uzyskać odpowiednie wyniki wyszukiwania za pomocą wspieranego przez Bing- Inteligentnego Wyszukiwania. Są one następnie wyświetlane w obszarze strony Office.

Office 2016 - Uproszczone udostępnianie - dla programów Word, Excel i PowerPoint

Dokumenty w Office Excel, Word i PowerPoint można teraz jeszcze łatwiej udostępniać, łącznie z indywidualnym przydzielaniem uprawnień. Wystarczy kliknąć na przycisk "Udostępnij" na pasku menu.

Office 2016 - Ulepszona historia wersji - dla programów Word, Excel i PowerPoint

Zwłaszcza gdy kilku kolegów pracuje razem nad tym samym dokumentem, ważne jest, aby wcześniejsze wersje pozostały dostępne. Za pomocą funkcji "Historia wersji" można je łatwo wyświetlić i oczywiście przywrócić odpowiednie stany edycji.

Office 2016 - Nowe typy wykresów - dla programów Word, Excel i PowerPoint

Za pomocą nowych typów wykresów zintegrowanych w Office, TreeMap, Waterfall, Pareto (wykres słupkowy), Histogram, Box chart i Sunburst, użytkownicy mają dostęp do dodatkowych grafik informacyjnych, dzięki którym dane statystyczne, jak również hierarchiczne i ekonomiczne mogą być wyraźnie wizualizowane.

Office 2016 - Integracja OneDrive - dla programów Word, Excel i PowerPoint

Dzięki integracji systemu OneDrive w Office 2016, użytkownicy mogą teraz uzyskać dostęp do Office z dowolnego miejsca i z dowolnego urządzenia, zapisując je w systemie OneDrive. Dzięki temu użytkownicy mogą pracować na nich z dowolnego miejsca, bez konieczności zapisywania ich lokalnie na komputerze PC lub podobnym albo pamięci USB - nawet razem z innymi.

Office 2016 - Ochrona przed utratą danych (DLP) - dla programów Word, Excel i PowerPoint

Funkcja DLP jest teraz dostępna również w pakiecie Office 2016 dla wszystkich dokumentów Word, Excel i PowerPoint poprzez SharePoint Online i OneDrive for Business. Dzięki temu administratorzy mogą centralnie tworzyć i zarządzać politykami tworzenia treści i udostępniania dokumentów. Użytkownicy końcowi mogą zobaczyć powiadomienia lub ograniczenia dotyczące udostępniania dokumentów, gdy aplikacja wykryje potencjalne ryzyko.

Poszczególne funkcje programu w Office 2016

Oprócz tych międzyplatformowych funkcji, Office 2016 zawiera również nowe funkcje i ulepszenia dla każdej edycji każdego programu:

Nowe funkcje programu Word w Office w 2016 r.

Poniższe funkcje sprawiają, że współpraca nad dokumentem Worda staje się jeszcze bardziej produktywna:

  • Wprowadzanie w czasie rzeczywistym: Jeżeli nad tym samym dokumentem Worda pracuje kilku współpracowników, wprowadzenie w czasie rzeczywistym pokazuje, gdzie aktualnie dokonują oni zmian, aby można było je natychmiast sprawdzić lub śledzić.
  • Zapisywanie w załączonym folderze: Dołączając folder do dokumentu programu Word, użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niego i do dokumentów jeszcze szybciej i wygodniej za pomocą listy szybkiego dostępu.
  • Funkcja komentarzy: Word 2016 z Word 2016 jest teraz o wiele bardziej komfortowy z ulepszoną funkcją, ponieważ nie tylko wszystkie komentarze w dokumencie Word, ale można również odpowiedzieć na nie bezpośrednio, bez konieczności pisania e-maila. Dzięki temu wspólna praca nad dokumentem staje się jeszcze bardziej przejrzysta.
  • PDF in Word: Zamiast kopiować zawartość pliku PDF, jeszcze łatwiej jest otworzyć go bezpośrednio w programie Word in Word dla Office 2016; nie tylko tekst, ale również wszystkie elementy graficzne są przenoszone i mogą być teraz swobodnie edytowane. Wreszcie, ten plik Word może być również ponownie zapisany w formacie PDF.

Nowe funkcje programu Excel w Office 2016

Oprócz nowych typów wykresów, o których już wspomniano, program Excel zawiera również udoskonalenia istniejących funkcji i nowe narzędzia:

  • PROGNOSE: Za pomocą funkcji PROGNOSE.ETS można ekstrapolować szeregi czasowe na dane oparte na wygładzaniu wykładniczym za pomocą ustalonego algorytmu ETS (Exponential Smoothing) w celu wygenerowania alternatywnych prognoz krótkoterminowych, a następnie udostępnić je jako tzw. arkusz prognozy.
  • Interaktywne schematy w tabelach przestawnych: Te nowo zintegrowane rozwiązania z zakresu oprogramowania Business Intelligence zapewniają lepszy przegląd, zwłaszcza w przypadku złożonych tabel przestawnych. Obejmuje to takie funkcje, jak automatyczne grupowanie wartości czasu według kwartałów lub miesięcy, a także nawigację typu drill-down, która jest często wykorzystywana w przetwarzaniu analitycznym online (OLAP).
  • Funkcja LET: Możliwe jest nazwanie zakresów w ramach formuły, co poprawia moc obliczeniową w programie Excel, jak również czytelność i możliwość łączenia.
  • Filtr widoku: Aby zachować przejrzystość pliku Excela podczas pracy razem, widok filtra może być użyty do ukrycia zleceń sortowania i filtrów innych użytkowników.

Nowe perspektywy pracy w Office w 2016 r.

Poniższe funkcje nie tylko skutecznie organizują codzienne zalewanie poczty elektronicznej, ale także ułatwiają odnalezienie treści i dokumentów.

  • Przegląd załączników do plików: Przy wysyłaniu załącznika w Outlooku 2016 przez e-mail, program oferuje listę ostatnio używanych dokumentów.
  • Udostępnianie dokumentów: Dokumenty mogą być również udostępniane za pośrednictwem OneDrive lub SharePoint, łącznie z konfiguracją uprawnień do wydawania.
  • Funkcja bałaganu: To narzędzie automatycznie sortuje nieistotne wiadomości e-mail do osobnego folderu. Aby jednak nie zostały one przeoczone, Outlook codziennie wysyła podsumowanie przechowywanych tam e-maili.
  • Uproszczone wyszukiwanie: Za pomocą listy rozwijanej "Nowy obszar wyszukiwania" można zmodyfikować wyszukiwanie poprzez zmianę bieżącego folderu lub skrzynki pocztowej.

Nowe funkcje PowerPoint w Office 2016

Nowe funkcje Outlook'a usprawniają m.in. zarządzanie czasem podczas prezentacji oraz

oferują praktyczny sposób na podkreślanie treści:

  • Bardziej zwięzła ilustracja za pomocą pędzli: Aby podkreślić pewne elementy lub sekwencje podczas prezentacji, prezenterzy mogą wykorzystać zintegrowany pędzel do zwrócenia uwagi widzów, zamiast, jak dotychczas, używać wskaźnika laserowego lub nawet laski. Czyniąc to w trybie prezentacji, oryginalna prezentacja PowerPoint pozostaje niezmieniona.
  • Funkcja udostępniania: Dzięki bardziej przejrzystej konstrukcji funkcji udostępniania, prezentacje można teraz łatwiej i szybciej publikować za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Śledzenie czasu: Koniec z długimi prezentacjami i trudnościami w efektywnym wykorzystaniu danego czasu prezentacji: Timetracking poprawia osobiste zarządzanie czasem, ponieważ pokazuje prowadzącemu czas w trakcie prezentacji, dzięki czemu może on w każdej chwili reagować i wprowadzać zmiany.

Nowa funkcja OneNote w Office w 2016 r.

OneNote sprawia, że dzielenie się informacjami i pomysłami z innymi jest jeszcze bardziej praktyczne:

  • Dzielić się notesami: Ważne informacje, takie jak zdjęcia, rysunki, filmy wideo itp. mogą być zbierane i synchronizowane w jednym centralnym miejscu w celu bardziej efektywnej współpracy w ramach projektu.
  • Wstawianie filmów: Filmy wideo z Office Mix, Vimeo i YouTube można teraz łatwo zintegrować na jednej stronie w programie OneNote.
  • Tworzenie notatek bezpośrednio na stronie internetowej: Dzięki nowej przeglądarce dla Windows 10, Microsoft Edge, użytkownicy mogą łatwo pisać notatki lub znaczniki na stronie internetowej i udostępniać je poprzez OneNote.

Nowe funkcje dostępu w Office w 2016 r.

Access oferuje również kilka dodatków w Office 2016. Należą do nich między innymi nowy typ danych BigInt, który sprawia, że program jest bardziej kompatybilny z Windows SQL Server, a także ponownie wprowadzono obsługę dBASE. Ponadto możliwe jest teraz eksportowanie źródeł danych powiązanych z Access jako list referencyjnych w programie Excel. Tabele mogą być teraz łatwo dodawane podczas pracy poprzez aktywację "Dodaj tabele".

Nowe Cechy Wydawcy w Office 2016

Microsoft DTP software Publisher 2016 ze swoimi samoobjaśniającymi się koncepcjami obsługi i licznymi szablonami może być również używany przez początkujących do tworzenia wysokiej jakości mediów drukowanych, takich jak ulotki czy broszury. Obrazy mogą być edytowane bezpośrednio w programie, szablony wydruku mogą być tworzone z milimetrową dokładnością i mogą być bezproblemowo wykorzystywane przez inne programy i usługi.

Wymagania systemowe dla Office 2016:

Pakiet MS Office jest dostępny w wersji 32-bitowej i 64-bitowej; poszczególne wymagania sprzętowe mogą się różnić.

  • System operacyjny: Windows 7 lub wyższy, Windows Server 2012 R2 lub Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
  • Procesor: procesor x86 lub x64-bitowy o częstotliwości co najmniej 1 GHz i SSE2
  • Pamięć robocza: 1 GB RAM (wersja 32-bitowa), 2 GB RAM (wersja 64-bitowa)
  • Miejsce na dysku twardym: min. 3,0 GB wolnego miejsca
  • Wyświetlacz: min. 1024 x 768
  • Karta graficzna: Karta graficzna DirectX 10 wymagana do sprzętowej akceleracji grafiki

MS Office 2016 kupuj tanio w Wiresoft w naszym sklepie internetowym

W Wiresoft znajdziesz dwie kolejne edycje wersji Office 2016 - każdą ze zintegrowanymi programami:

Office 2016 Standard

  • Słowo 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • spojrzenie w 2016 r.
  • Wydawnictwo 2016

Office 2016 Professional Plus

  • Słowo 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • OneNote 2016
  • spojrzenie w 2016 r.
  • Wydawnictwo 2016
  • Dostęp do 2016 r.

Kupując wersję Office 2016 z Wiresoftem, oprócz wspaniałej ceny używanego oprogramowania, korzystasz z następujących korzyści:

  • Z każdą licencją Microsoft Office 2016 kupioną w firmie Wiresoft otrzymujesz oprogramowanie, którego używasz wyłącznie samodzielnie.
  • Każde oprogramowanie Office używane wcześniej przez pierwszego nabywcę zostało odinstalowane, gdy zostało sprzedane firmie Wiresoft, dzięki czemu licencja jest teraz w 100% wolna i może być ponownie używana.
  • Wszystkie poszczególne licencje pochodzące z licencji ilościowych zostały dokładnie przetestowane przez Wiresoft, aby upewnić się, że po zakupie są rzeczywiście gotowe do użycia.
  • Wiresoft, jako poważny sprzedawca oprogramowania, nie oferuje w swoim sklepie internetowym wersji testowych, które są ważne przez ograniczony okres czasu lub które mają ograniczone funkcje.
  • Kupując licencję od firmy Wiresoft, zawsze możesz mieć pewność, że kupujesz oryginalny produkt firmy Microsoft zgodnie z wymogami prawnymi i że nie znajdujesz się w szarej strefie prawnej.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zakupu licencji na oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard, Professional lub inne produkty firmy Microsoft, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu lub czatu.