Jakie programy są dołączone?
W zależności od tego, którą wersję oprogramowania wybierzesz, istnieją różnice w dołączonych programach. Wyjaśniamy, jakie aplikacje są dostępne i jakie zadania wykonują.
Microsoft Word
Word jest zdecydowanie najczęściej używanym edytorem tekstu na świecie. Jest on zawarty w Office dla Windows i Mac. Program nadaje się nie tylko do użytku prywatnego, ale również do użytku biznesowego.
Mówiąc wprost: Microsoft Word posiada wszystkie funkcje niezbędne do przygotowania pracy pisemnej do publikacji. Oprócz formatowania tekstu, program Word może być również używany do graficznej edycji dokumentów. Ponadto, program wspiera administracyjne procesy biznesowe, takie jak tworzenie listów seryjnych.
Microsoft Excel
Microsoft Excel jest najczęściej używanym programem arkuszy kalkulacyjnych. Możesz nie tylko tworzyć tabele, ale także wykonywać obszerne obliczenia za pomocą formuł i funkcji. Wyniki mogą być oceniane i wyświetlane graficznie na wykresach za pomocą funkcji sortowania, grupowania i filtrowania oraz tabel przestawnych.
Dla lepszego przeglądu, Excel posiada różne podręczniki z różnymi zakładkami. Możesz utworzyć 65 000 zakładek na jeden zeszyt roboczy
Microsoft PowerPoint
PowerPoint jest programem Microsoft, za pomocą którego można tworzyć prezentacje. Podobnie jak Word i Excel, jest on dostępny dla Windows i Mac.
Microsoft PowerPoint jest traktowany jako program zorientowany na stronę, ponieważ dla każdego slajdu dostępne są obszerne opcje projektowania. Opcje projektowe są bardzo wszechstronne. To, czy chcesz wstawiać teksty, grafiki, tabele i schematy, czy też treści multimedialne, takie jak filmy i dźwięki, zależy wyłącznie od Ciebie. Dla przejścia slajdów dostępne są liczne efekty.
Microsoft Access
MS Office Access, podobnie jak inne aplikacje, jest dostępny jako indywidualna aplikacja biurowa lub jako część Office. Oprogramowanie jest dostępne tylko dla Windows i jest szczególnie odpowiednie dla firm. Z Access możesz głównie tworzyć i zarządzać aplikacjami bazodanowymi. Mogą one być generowane zarówno jako aplikacje dla komputera PC, jak i aplikacje dla przeglądarki. Następnie bazy danych mogą zostać udostępnione poszczególnym współpracownikom.
Microsoft Publisher
Microsoft Publisher to oprogramowanie do publikowania na komputerach stacjonarnych. Służy do tworzenia publikacji drukowanych, nagłówków e-maili i prezentacji produktów. Można również tworzyć kartki z życzeniami i zaproszeniami. Program różni się od MS Word tym, że w tym przypadku skupia się na edycji układu.
Aplikacja jest skierowana do mniejszych firm i klientów prywatnych. Ponieważ szablony projektów są już dołączone, ich treść może być szybko edytowana i publikowana.
Microsoft Outlook
Asortyment produktów MS jest uzupełniony o usługę poczty elektronicznej Outlook. Tam możesz otrzymywać i zarządzać wiadomościami e-mail po ustawieniu adresu e-mail.
Oprócz funkcji poczty elektronicznej istnieje również zintegrowany kalendarz, w którym można zlecać spotkania wysyłane bezpośrednio z poczty elektronicznej na odpowiedni termin. W ten sposób unikasz błędów przy przenoszeniu daty i godziny. W każdej chwili można uzyskać dostęp do zarchiwizowanych maili i terminów spotkań - nawet bez dostępu do Internetu.
Microsoft Office 2007: Wprowadzenie na rynek i rozwój
- W 2005 r. ogłoszono nową Office pod nazwą kodową "Office 12".
- Z okazji konferencji WinHEC (Windows Hardware Engineering Conference) Bill Gates zaprezentował w dniu 23 maja 2006 r. Beta 2. Do testów został udostępniony program beta Microsoft. Od końca maja do końca października 2006 r. wersja ta została pobrana 3,5 mln razy. W samych Niemczech pobrano 500.000 plików.
- W dniu 14 września 2006 r. zaprezentowano odświeżenie techniczne Beta 2, które obejmowało pewne zmiany w interfejsie użytkownika. Dodatkowo poprawiono błędy w programie w wersji Beta 2.
- Faza beta zakończyła się 30 października 2006 roku, od kiedy to wersja nie może być już pobrana. Zaledwie kilka dni później rozwój jest zakończony wydaniem do produkcji. Office dla użytkowników indywidualnych pojawił się na rynku 30 stycznia 2007 roku w tym samym czasie co system operacyjny Windows Vista. Firmy mogły nabyć zarówno Office 2007, jak i Windows Vista w listopadzie 2006 roku.
- Następca Office 2010 pojawił się na rynku w tym samym roku.
- W dniu 10 października 2017 r. Microsoft zaprzestał udzielania wsparcia technicznego dla Office 2007.
Te nowe funkcje czekają na Ciebie
- Po raz pierwszy,Office 2007 nie posiada znanej wcześniej struktury menu i zwykłych pasków narzędzi. Struktura menu jest w tej wersji zastąpiona wstążką. Zaletą tego jest to, że polecenia są zgrupowane w grupy, które z kolei są zgrupowane w zakładki. W ten sposób program zyskuje przejrzystość, pozwalając na szybsze wybieranie pożądanych funkcji.
- Standard Office są rozszerzone o różne punkty informacyjne, które są dostępne w zależności od kontekstu. Są dwa rodzaje: Zakładki programu, które można wybrać tylko w określonym trybie widoku, oraz zakładki kontekstowe, które są dostępne na przykład podczas pracy z grafiką, tabelami i wykresami.
- Kolejną nowością w Office 2007 są pokazy na żywo. Funkcje formatowania, szablony i projekty są wyświetlane na podglądzie w czasie rzeczywistym w oknie dokumentu.
- Wraz z tym wydaniem, Microsoft wprowadza nowy Standard (OpenXML) oparty na XML. Poprzednie modele MS Office mogą otwierać i edytować format za pomocą darmowego konwertera.
- Tryb zgodności pozwala na zapisywanie w starych formatach plików. Dzięki temu dokumenty są czytelne w starszych Office dla Windows i Mac bez żadnych problemów.
- Microsoft Office 2007 wprowadza również nowy format eksportu (XPS) podobny do PDF.
Która Office jest odpowiednia dla danego użytkownika?
Wiresoft® oferuje Office w trzech różnych wersjach. Pokażemy Ci, które z nich są dostępne i które najlepiej pasują do aplikacji, której planujesz użyć.
Professional Plus
Ta wersja jest szczególnie odpowiednia dla klientów korporacyjnych. Professional Plus ułatwia codzienną pracę w biurze. Dzięki różnorodnym, łatwym i intuicyjnym programom, możesz w łatwy sposób odwzorować procesy zachodzące w Twojej firmie i zapewnić większą wydajność. Wszechstronne oprogramowanie biurowe jest dostępne do pobrania dla klientów biznesowych i jest wyposażone we wszystkie aplikacje ze znanego asortymentu produktów Microsoft.
Programy te są dostępne do użytku:
- Microsoft Word 2007
- Microsoft Excel 2007
- Microsoft PowerPoint 2007
- Microsoft Access 2007
- Microsoft Publisher 2007
- Microsoft Outlook 2007
Przedsiębiorstwo
Niezależnie od tego, czy jesteś w pracy, czy w domu, wersja Enterprise Office 2007 pomoże Ci wykonać pracę, gdziekolwiek jesteś. Nie ma znaczenia, czy używasz komputera, telefonu, czy przeglądarki internetowej. Dostępne są te same programy co w programie Professional Plus. Z Wiresoft® otrzymasz pełną wersję jako licencję dla jednego użytkownika z drugim prawem użytkowania.
Standard
Office jest przeznaczony przede wszystkim dla użytkowników domowych i małych firm, które potrzebują wyboru narzędzi zwiększających wydajność. Standard to Office z podstawowymi programami, które pomagają szybko i łatwo wykonać zadania. Niezależnie od tego, czy chcesz organizować dokumenty, tworzyć arkusze kalkulacyjne lub prezentacje, czy też zarządzać pocztą elektroniczną, kalendarzami i kontaktami, możesz zrobić to wszystko.
Programy te są dołączone:
- Microsoft Word 2007
- Microsoft Excel 2007
- Microsoft PowerPoint 2007
- Microsoft Outlook 2007
Jak zainstalować Office 2007 w Windows 10?
Office 2007 nie jest już obsługiwany w głównym nurcie, ale nadal można go zainstalować i używać w Windows 10. Pokażemy ci krok po kroku, jak najlepiej postępować:
Zainstaluj Office Microsoft Office 2007
- Włóż płytę CD do napędu. Jeśli Asystent konfiguracji nie uruchomi się automatycznie, przejdź do napędu CD i wybierz "SETUP.EXE".
- Następnie pojawi się zapytanie o klucz produktu. Wpisz ten klucz. Klucz produktu zazwyczaj znajduje się na naklejce na obudowie płyty CD.
- Przeczytaj i zaakceptuj warunki licencji oprogramowania Microsoft. Teraz kliknij na "Dalej".
- Postępuj zgodnie z instrukcjami. Po zainstalowaniu Office 2007, można zamknąć okno.
Uruchomienie pakietu Microsoft Office 2007
Aby zapewnić bezproblemowe działanie wszystkich Office, należy nadal aktywować Office.
- Kliknąć na przycisk Microsoft Office. Kontynuuj na "Opcje" i "Aktywuj Office Microsoft Office".
Powinieneś również wiedzieć, co następuje
Pakiet Microsoft Office 2007 nie zawiera już aktualizacji zabezpieczeń, wszelkiego rodzaju opcji pomocy technicznej ani aktualizacji wydajności i zgodności. Dostawca Microsoft zaprzestał świadczenia tych usług w październiku 2017 roku. Korzystanie z wszystkich Office jest nadal możliwe. Mogą jednak wystąpić luki w zabezpieczeniach. Dlatego prosimy o zapoznanie się z nowszymi pakietami oprogramowania, takimi jak oraz ".
Dla posiadaczy produktów Apple dostępne są również komputery Niezależnie od tego, czy są to użytkownicy prywatni, studenci czy firmy - dla każdej aplikacji istnieje odpowiednia edycja.
Zamów MS Office w Wiresoft® - szybko i łatwo
Wystarczy zamówić Office 2007 w sklepie internetowym Wiresoft®! Z nami zyskujesz nie tylko na przystępnych cenach, ale także na pierwszorzędnie działających produktach. Zastanawiasz się, dlaczego licencje na oprogramowanie są tak tanie w porównaniu z innymi dostawcami? Na to pytanie można łatwo odpowiedzieć. Uzyskujemy używane licencje w trakcie przejęć, fuzji lub upadłości i oferujemy je po obniżonej cenie. Zasada recyklingu używanego oprogramowania jest warta zarówno dla firm sprzedających, jak i kupujących. Duża zaleta dla Ciebie: Wszystkie aplikacje pakietu Microsoft Office 2007 mogą być używane bez ograniczeń!
Ponieważ dostawa towarów odbywa się wyłącznie drogą cyfrową, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Po maksymalnie 24 godzinach pakiet MS Office będzie do Państwa dyspozycji. Płać wygodnie, korzystając z wybranej przez siebie metody płatności. Oferujemy przedpłatę, PayPal, kartę kredytową, natychmiastowy przelew bankowy oraz zakup na konto.